søndag 27. september 2009

Høst og diverse

Jeg har vært på skolen. Både i dag og i går. Det føles litt godt. Kvitte seg litt med dårlig samvittighet, og kanskje få litt større forståelse for hva man holder på med.

Jeg innså noe i dag. Det er høst! Det ligger masse gule blader på bakken, det er regn i lufta og litt guffent. Skikkelig høstvær med andre ord.

Det er litt rart at vi skal flytte. Jeg trives så godt her. Folk kommer og går i stua vår, vi lager god mat sammen, det er passelig nært byen og ikke alt for dyrt. Vi har lett etter andre steder, men alt er kjempedyrt og på ingen måte nært byen.

Ellers gleder jeg meg veldig til besøk. Det er liksom det som har vært høydepunktet den siste måneden, og det er nesten rart at du faktisk kommer etter så mye venting. At du skal være litt her hos meg. Det blir iallefall veldig godt å se deg igjen:)

1 kommentar: