søndag 25. oktober 2009

I går

Sitater fra gårdagen:

Nr 1
Jeg går inn på rommet til Lillian.
Kristin: "Lillian. Jeg er skikkelig rød på det ene øyet"
Lillian titter på meg... "Ehhm.. Hvilket?"

Nr 2
Lillian og Therese sitter i stua når jeg kommer hjem.
"Skulle ikke vi møtes kl 4?" spør Lillian.
Jeg ransaker hjernen uten å finne noen avtale kl 4.
"Nå skal jeg fortelle deg historie om hvorfor jeg har så dårlig hukommelse" sier jeg.
"Jeg husker ikke historien lenger, men det det endte iallefall med at hukommelsen min er borte."

Fantastisk Gåte-konsert! Bilde av søppelkasse/unisexdo kommer senere.

Takk for oppmuntring i går. Jeg får ikke til noen ting siden jeg knapt var på skolen forrige uke, men det er godt å prøve:)

4 kommentarer:

  1. http://www.dinside.no/825574/nesesprayen-som-gir-bedre-hukommelse

    Kanskje dette er noe for deg? hihi

    SvarSlett
  2. Haha.. Nesespray, Kristin??:p

    SvarSlett
  3. Fordi det er nesespray, kjære deg. Og fordi jeg sikkert hadde blitt avhengig og gått rundt med både den og lypsyl i lomma:p

    SvarSlett