onsdag 24. oktober 2007

Dette er liksom ikke dagen..

Ostehøvelen min er fremdeles sporløst borte. Jeg har mista blyanten min, har et tonn med lekser og jeg skal jobbe i dag. Jeg kjenner at jeg ikke har energi til å engasjerere meg i noen av sakene. Jeg vil hjem og sove!

Men til noe annet. På uforklarlig vis har jeg meldt meg som frivillig under handball EM for menn i januar, og i går var første infomøte. Selv om det kommer til å ta masse tid og energi må jeg si jeg gleder meg! Tror det kommer til å bli utrolig spennende:)

3 kommentarer:

  1. kanskje en av dine nye leieboere har lånt ostehøvelen`?

    SvarSlett
  2. Ostehøvelen er tilbake:D:D
    jeg mistenker at det er Bjørn som hadde lånt den, for jeg sendte melding til han i går og spurte.

    Jeg prøvde også å spørre en av de nye, men han var polsk og når jeg hadde brukt 10 min på å forklare han hva en ostehøvel var for noe så godtok jeg at han var uskyldig:P

    SvarSlett
  3. jeg har en bloggerutfordring til deg;) ligger på bloggen min! :)

    SvarSlett