lørdag 13. oktober 2007

Jeg er forelsket og har fått "mine" utkårede

Jeg er kresen. Sånn generelt egentlig. Jeg vil ikke si jeg er plagsomt kresen (Selv om noen mener at dette med å ikke spise smågodt er unødvendig)
Men dette gjelder litt når det kommer til klær og. Jeg vet aldri hva jeg egentlig er ute etter. Jeg bare går rundt og titter og tenker "nei, nei nei, og neeeeeei!" Og så plutselig ser jeg det: Det perfekte plagget!

Jeg er hjemme i helga. Hos mammaen min:) Det er så utrolig godt det. Å bare bli skjemt bort et par dager. Iallefall; Når jeg kommer hjem, så drar jeg og mamma til byen, og da foregår stort sett nesten det samme som beskrevet ovenfor. Mamma viser meg et plagg; jeg titter på det og sier "nei". Og sånn tusler vi rundt og finner alle plaggene jeg ikke vil ha.
I dag skulle vi kjøpe sko. Etter 5-6 skobutikker med "nei, nei og neeei" hadde vi egentlig gitt opp. Men så stoppet vi tilfeldigvis innom en klesbutikk der brodern visstnok bruker å kjøpe klær, og det var der jeg så de! De perfekte skoene!! Jeg ble hodestups forelsket og valgte å overse det faktum at jeg hverken hadde råd til de eller trengte sommersko:D

Så for å gjøre en kort historie enda kortere: Nå er jeg den lykkelige eier av disse ( i brun, men jeg fant ikke bilde) vakre skapningene!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer! Er ikke den brusende følelsen av forelskelse herlig?!!!
    Du er heldig du, som får eie et så flott par! Kanksje er jeg heldig og får se de i kveld på Frekvens?

    SvarSlett
  2. Vel, som du ser i innlegget over kom jeg meg ikke på frekvens i dag.. Men neste gang:D

    Jeg elsker følelsen! Synd den skjelden er så god når det virkelig gjelder:P

    SvarSlett