onsdag 3. oktober 2007

Prioritering

I dag skulle jeg være flink. Gjøre lekser og nørde. Men så fikk jeg plutselig melding av en som jeg gikk på folkehøyskole med, om jeg ville være med på kafè, så da takka jeg ja til det istedenfor (Noe som vil si at jeg må gjøre lekser nå, men jeg velger å blogge isteden)

Så vi møttes på Choco Boco i stad.. Satt og prata litt og catcha opp alt som hadde skjedd siden sist. Så fant vi ut av vi skulle på Fretex. Fantastisk moro. Han prøvde masse tøs-klær. Altså korte kjoler, høye støvletter, pelskåper osv. Til slutt endte han med en dritkul (og kjempetight) vest og sløyfe:) (Det kommer bilder av han dersom han godkjenner de;)

Jeg derimot fant lykken på H&M i herreavdelinga. Sjekk den digge pysjbuksa her:
Jeg kommer til å bruke den til hverdags og, for den er -for- digg!


Vi fant også ut at jeg hadde gjort meg som overlegen sossedame



og at forskjellig øyenskygge på hvert øye kanskje
ikke er heeelt min greie:POg til de som ikke har sett hva det vil si å gi ALT ennå... Sånn ser man ut da:

6 kommentarer:

  1. Fretex er moro!

    Jeg lurer på om jeg har akkurat den pysjbuksa der...hm...den ser hvertfall nesten helt lik ut. Den er digg!

    Uff...jeg har nesten litt dårlig samvittighet for de sårene...Vi skulle nok fått flere minuspoeng...Men dere var ikke helt rederlige der ute i høstmørket dere heller... :op

    SvarSlett
  2. hehe.. Den er kjøpt på herreavdelinga på H&M, så hvis du henger der har du sikkert lik:P

    Vi slapp jo minuspoengene da;) Og "smerte er godt" lærte jeg på vgs:P

    SvarSlett
  3. og egentlig gjorde det ikke vondt heller...

    SvarSlett
  4. Ja, pysjbuka mi er kjøpt på gutteavdelingen på H&M da hvertfall, så kanskje det er den samme, bare i mini-str.?

    SvarSlett