lørdag 6. oktober 2007

Rebusløpet

I går arrangerte HiST det årlige rebusløpet. Egentlig hadde jeg ingen planer om å bli med, men i et ubesluttsomt øyeblikk meldte jeg meg på kjellerlaget. Vi kledde oss ut som labpirater siden halve laget var kjemifolk og fordi vi fant så kule sverd på leketøysbutikken:P


Også de på postene vi besøkte hadde kledd seg ut. Her er vi sammen med ballerinaene. På posten deres skulle vi lage en synkron ballettforestilling til musikk fra Nøtteknekkeren. Vi fikk forresten ekstra bonus fordi vi kidnappet 2 personer som de kunne danse rundt.


Her er vi sammen med sukkerspinnene:

Etter musikkposten fikk jeg nye pupper av av Dolly Parton. Skikkelige ballonger! Og når vi kom til Norgeshistorien og skulle døpes hadde puppene mine gjort så inntrykk på presten at.. ehhm.. ja, jeg ble ikke blaut i hodet iallefall.
Sånn så de andre ut når de døptes:

Meg:


Etterpå samla vi oss på Kjelleren for å le av hverandres kostymer og kåre vinnere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar