mandag 1. oktober 2007

Nye opplevelser

Hadde min første andakt i dag. Føles litt merkelig siden jeg aldri har hatt lyst til å holde andakt før. Men nå var det liksom som om jeg -måtte- fortelle. Ikke det at jeg verken hadde så mye poeng eller kloke ord, men det var godt å få ut det jeg hadde på hjertet:)

Så var jeg og overnatta hos Synnøve i natt og vi ble liggende å prate til langt uttpå morran. Dette har resultert i at jeg til sammen har fått ca 8 timers søvn i helga, så nå skal det bli sjuuukt godt å legge seg:D

Btw.. Bingo på onsdagen anyone??:)

3 kommentarer:

  1. Sov lille prinsesse sov nu inn,
    drøm med et smil på ditt kinn,
    stilnet er susen i trær,
    biene summer ei mer,
    månen på himmelens vei,
    ser igjennom vinduet til deg,
    sov nå i sølvmåneskinn,
    sov lille prinsesse sov nu inn!

    Sov godt =)

    Ps: Jeg tror jeg må overnatte hos deg (eller omvendt en gang snart, da blir det gonatthistorie (med stemmer og god moral)+nattasang =)
    Ps2: Bingo jaaaaaa =) =)

    SvarSlett
  2. weeee:D:D

    Nattahistorie er -for- kos:)

    SvarSlett
  3. Veeeldig bra andakt i går! Håper du får lyst til å holde flere!

    Håper også at du har fått litt søvn nå da!

    Og massasje? Ja, takk! :o)

    SvarSlett